Στρογγυλό τραπέζι 3: Το φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή. Συντονιστές: Roberto Greco, Κωσταντίνος Κοφινάς

1 2  3 
Στρογγυλό Τραπέζι 3:
Εισαγωγή συντονιστών
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ψηφιακή επανάσταση:
Μία νέα εποχή με επίκεντρο τον ασθενή έχει ήδη ξεκινήσει
Νίκος Θασίτης
Case Studies από το φαρμακευτικό χώρο
Πάνος Παπακωνσταντίνου
4 5   
Εμπειρία από άλλους κλάδους
Μαρίνα Βασιλαρά
Συλλέγοντας πληροφορίες σε ένα ψηφιακό κόσμο:
Ένα ζωντανό παράδειγμα
Γιώργος Κλέτσας


Συνέδριο

Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί κορυφαία διοργάνωση που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας.

 

 

 

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε:

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 6753159
  2106753150
  Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό